De Giessen
De Giessen - vrouw
Mijn account
Inloggen | Registreren
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Particulier: Toon prijzen incl. BTW.

Veelgestelde vragen

Vindt u uw vraag hier niet tussen? Neemt u dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren.

Hoe kan ik een artikel zoeken?

U kunt op verschillende manieren een artikel zoeken in onze winkel. Hieronder worden de diverse mogelijkheden uitgelegd. U krijgt het beste resultaat wanneer u de juiste en unieke informatie invoert. Wij zoeken vervolgens naar artikelen die exact overeenkomen met de door u ingevoerde informatie. U kunt uw selectie verfijnen door te zoeken op merk, kleur, soort en prijsklasse. Niet gevonden wat u zoekt? Bel dan even met onze collega’s van Verkoop: 0184-675430 of ga naar onze contactpagina.
 

Ik heb eerder artikelen toegevoegd, maar ik zie ze niet in de winkelwagen?

Waarschijnlijk is tussentijds uw internethistorie gewist. U zult uw bestelling helaas opnieuw moeten invoeren.
 

Hoe kan ik inloggen?

Rechtsboven kunt u klikken op de button "inloggen". Na het inloggen ziet u meteen uw eigen gegevens in beeld. Heeft u nog niet eerder besteld? Dan dient u zich eerst te registreren (zie button "registreren").
 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Bij het inloggen ziet u vanzelf een button "wachtwoord vergeten". U kunt dan uw e-mailadres invoeren waarna uw wachtwoord direct naar uw mailbox wordt verzonden.
 

Hoe kan ik mijn account aanpassen?

Nadat u hebt ingelogd kunt u via de button "uw gegevens" de gewenste aanpassingen doen.
 

Hoe zit het met de BTW als ik een bestelling plaats vanuit België?

Voor B2B levering aan België geldt t.a.v. de BTW een zogeheten intracommunautaire levering. Dat wil zeggen dat giessen.nl u de Nederlandse BTW tegen een tarief van 0% in rekening brengt en u als ontvanger een intracommunautaire verwerving dient te verrichten. Met andere woorden: U dient over het aankoopbedrag zelf BTW aan te geven in België.
 

De toner, cartridge of drum die ik zoek, staat niet in jullie wizard

Wij proberen ons assortiment zo ruim mogelijk te houden. Het kan echter voorkomen dat er geen benodigdheden gevonden worden voor uw printer of fax. Vaak kunnen wij via onze relaties in de kantoorvakhandel een product toch leveren. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Vermeld zo veel mogelijk details over de bijbehorende printer (printermodel, gewenste supply, eventuele kleur etc.).
 

Kan ik ook grote aantallen bestellen?

Indien u grote aantallen van een product wilt bestellen, dan kunt u dit het beste via e-mail (kantoor@giessen.nl) aan ons laten weten.
 

Kan ik mijn artikel retour sturen?

U kunt de artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Voor alle artikelen geldt dat deze in oorspronkelijke en onbeschadigde staat moeten zijn. Zie verder onze retourvoorwaarden.
 

Krijg ik na mijn retourzending automatisch een nieuw artikel?

Nee, wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangend exemplaar. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening (mits u ons al had betaald). Plaats vervolgens weer een bestelling als u een nieuw exemplaar wilt.
 
Laden even geduld aub ...
Laden even geduld aub ...
LiveZilla Live Chat Software