De Giessen
De Giessen - vrouw
Mijn account
Inloggen | Registreren
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Particulier: Toon prijzen incl. BTW.

Dienstverlening

De Giessen is de totaalleverancier binnen de kantoor vak branche. Van uw kopje soep tot aan een compleet ingericht kantoor. Juist ons ruime assortiment maakt De Giessen tot een sterke partner. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we onze dienstverlening ingedeeld in diverse disciplines, namelijk:

  • Werkplekapparatuur
  • Printers/Scanners/MFP's
  • Kantoorartikelen
  • Kantoormachines
  • Presentatiemiddelen
  • Werkplekinrichting

Aanvullend hierop bieden we ook mogelijkheden tot verhuur van ons aanbod.


Werkplekapparatuur

Wanneer u op zoek bent naar een nieuw apparaat, zult u voor veel keuzes komen te staan.

  • Wil ik een desktop, een notebook of een all-in-one computer?
  • Kies ik voor Apple of Microsoft?
  • Welke software heb ik nodig?
  • Wat gebeurt er met mijn bestanden en email?

Advies
Voor de keuze aan apparatuur kunt u binnen onze webshop op verschillende manieren tot een goede keuze komen, afgestemd op uw wensen. Met bijvoorbeeld een prijs- en merkfilter wordt het u al een stuk makkelijker gemaakt. Via een zoekfunctie, met automatische suggesties voor uw zoektermen, wordt uw keuze snel duidelijk. Wij begrijpen daarnaast maar al te goed dat dit niet altijd antwoord geeft op uw vragen. Voor advies op maat of specifieke vragen kunt u dan ook altijd contact met ons opnemen of langskomen in onze showroom. Verkoopadviseurs staan u graag te woord en zij kunnen u een goede indruk geven van de mogelijkheden.

Zo kan de Giessen u uitgebreid adviseren over uw nieuwe systeem en de aankleding van uw werkplek met dockingstations, monitorarmen en speakers. Op deze manier weet u zeker dat uw werkplek compleet is.

Nieuwe ontwikkelingen
De Giessen heeft ook kennis van nieuwe technieken die u kunnen helpen met uw dagelijkse werkzaamheden. Denkt u hierbij aan touchscreen monitoren, presentatiezuilen en tablets. Technieken als spraakbesturing, draadloos printen en draadloze beeldoverdracht is voor de Giessen geen uitzondering.  

Naar boven


Printers/Scanners/MFP’s

Van printer tot afdruk. U gebruikt de printer ongemerkt de gehele dag door. Wij denken graag met u mee voor een optimale documentverwerking. Voor uw apparatuur kunt u binnen de online winkel op diverse manieren tot een goede keuze komen, afgestemd op uw wensen. Met bijvoorbeeld een prijs- en merkfilter wordt het u al een stuk makkelijker gemaakt. Via een zoekfunctie, met automatische suggesties voor uw zoektermen, komt er vaak snel al een goed suggestie naar voren.

Advies
Voor een advies op maat adviseren wij u contact op te nemen met één van onze verkoopadviseurs. Onze mensen zijn deskundig en bekwaam. Wij willen graag goed werk leveren en u van een goed advies voorzien, zodat u zorgeloos kunt printen. Onze mensen volgen daarom regelmatig trainingen bij de fabrikanten zelf, zodat zij bijblijven op het vakgebied. De Giessen is onder andere gecertificeerd partner in printoplossingen van HP en Kyocera.

Continuïteit
Niet alleen belangrijk is dat u te allen tijde uw afdrukken kunt maken, maar ook dat de kosten hiervoor in verhouding staan. Daarom denken wij graag met u mee op welke manieren u een optimalisatie kunt bereiken. Centralisatie van multifunctionele printers is hier een voorbeeld van. In de praktijk blijkt, dat u door middel van centralisatie een besparing tot 30% op de printkosten kunt behalen

Financieringsmogelijkheden
Bij de aanschaf van een nieuwe (multifunctionele) printer komt u voor de keus te staan om de printer te kopen of via leasing af te nemen. Vaak ervaren we dat het niet altijd even makkelijk is hierin een goede keuze te maken. Wilt u meer informatie of een passend advies, neem dan contact met ons op.

Naar boven


Kantoorartikelen

Van toner tot schrijfblok, van cup-a-soup tot kopieerpapier. Kantoorartikelen gebruikt u ongemerkt de hele dag door. Wij voeren een uitgebreid assortiment artikelen (22.000 artikelen) van gerenommeerde fabrikanten, maar wij leveren ook goedkopere alternatieven die vaak voordeliger zijn en uw kosten verder omlaag kunnen brengen. Snel en flexibel.

Advies
Naast het  “gewoon”  leveren  van uw dagelijkse, benodigde kantoorartikelen denken wij graag met u mee.  Of het nu gaat om het inrichten van een archief(kast) of het meedenken in besparingen. Wij vinden het van belang onze kennis met onze relaties te delen. Zodat u er uw voordeel mee kunt doen. Vragen? Neem dan contact met ons op via de contactgegevens onderaan de pagina en maak vrijblijvend een afspraak.  

Showroom
Naast onze online winkel zijn we trots op onze showroom. Wij begrijpen maar al te goed dat u in sommige gevallen de behoefte heeft producten te zien en te voelen. Voor een stukje beleving, maar bovenal een bevestiging van de juiste keuze. Tevens kunt u altijd nog vragen stellen aan verkoopadviseurs die u graag te woord staan. Een doorsnede van het assortiment is bij ons direct verkrijgbaar.  Zo kunnen we op calamiteiten inspringen. Wel zo handig. U bent van maandag tot en met vrijdag  welkom van 8:00 tot 17:30 uur.

Naar boven


Kantoormachines

De juiste kantoormachine bespaart u veel ergernis. Kantoorapparatuur wordt steeds verder geïntegreerd wordt met automatisering. Het is heel normaal dat uw kopieerapparaat, uw fax, uw printer, maar zelfs ook uw vertrouwde flipover en alle andere kantoorapparaten 'praten' met uw pc’s en netwerk. Binnen onze online winkel hebben we een uitgebreide selectie voor u klaarstaan van gerenommeerde merken.

Advies

Naast het aanbod online kunt u contact met ons opnemen voor een gericht advies. Niet dat wij u adviseren om alle nieuwe mogelijkheden meteen in huis te halen. Maar daar waar het uw bedrijfsprocessen kan verbeteren, zullen wij niet nalaten u hierover verder te informeren. Zeker wanneer innovaties daadwerkelijk een kostenbesparing voor u inhouden.

Proefplaatsing
Wilt u vooraf een machine testen om te zien of deze de juiste machine voor u is. Voor diverse machines hebben wij afspraken met fabrikanten gemaakt en kunnen deze kosteloos uitgeprobeerd worden. Vraag vrijblijvend een proefplaatsing aan.

  • Lamineermachine
  • Inbindmachine
  • Vouw/couverteermachine
  • Geldtelmachine

Naar boven


Presentatiemiddelen

Van beamer tot interactief presentatiescherm. Iedereen krijgt in zijn leven te maken met meerdere vormen van presentatiemiddelen. Wij denken hierin graag met u mee.

Advies
Voor het adviseren bij een multimediaoplossing komt meer kijken dan u wellicht denkt. Wij hebben hier dagelijks mee te maken en denken op dit gebied graag met u mee. Om u van een deskundig advies te voorzien, kunt u terecht op onze online winkel. Daarnaast gaan wij graag met u in gesprek op welke manier u effectiever kunt presenteren en vergaderen. Hiervoor komen wij bij u op bezoek om samen met u te bepalen welke oplossing er ingezet zou kunnen worden en de voordelen die dit met zich meebrengt.

Inrichting
Bij de inrichting van uw vergaderruimte is het niet alleen het ophangen van een apparaat zelf. Ook dient hierbij rekening gehouden te worden met de aansturing en de bekabeling. Wij zorgen voor een volledige en compleet afgewerkte oplossing.

Toepassingen
Multimediaoplossingen worden op vele manieren ingezet. Het heeft namelijk raakvlakken met diverse omgevingen binnen uw werkruimte. Van het digitaal reserveren van vergaderruimtes met koppeling van Outlook tot uw bedrijfspresentatie die u aan potentiële klanten geeft. Ook voor het geven van cursussen biedt een multimediaoplossing de toegevoegde waarde, zodat cursisten actiever ‘bij de les blijven.’

Binnen De Giessen Kantoorefficiency worden de volgende aspecten onderscheiden:

  • Vergaderruimtes, trainingsruimtes en klaslokalen
  • Narrow casting
  • Overige interactieve multimedia

Mogen wij bij u de presentatie starten?

Naar boven


Werkplekinrichting

De zorg voor uw medewerkers houdt niet op met een goed salaris. Zij brengen vaak meer tijd door binnen uw onderneming dan dat zij thuis zijn.
Een fijne en goede omgeving is dan ook onontbeerlijk. Niet alleen omdat hier voorschriften voor zijn, maar vooral omdat functioneel meubilair de prestaties sterk verbetert en (om eens een Oudhollands woord te gebruiken) de arbeidsvreugde verhoogt!

Advies
Het oog wil ook wat. Een smaakvolle inrichting van uw kantoor is immers een deel van uw visitekaartje. Door een 2d en 3d tekening maken wij uw wensen visueel
Vragen die we kunnen stellen, zijn:

  • “Hoe wilt u gaan werken?”
  • “Hoe gaat u om met de efficiency binnen uw pand?”
  • “Welke werkplekken staan waar en hoe flexibel zijn deze werkplekken?”

Ook de facilitaire kosten zijn hierbij van belang. De keuzes van uw bureau heeft gevolgen voor uw facilitaire kosten; denk hierbij bijvoorbeeld aan schoonmaakkosten.

Binnen het spanningsveld van’ mooi en functioneel adviseren wij u graag en goed met een uitgebreid scala aan meubilair en accessoires.

Online winkel
Heeft u zelf ideeën, dan kunt u bij ons binnen de online winkel terecht voor de inrichting van uw ruimtes. Van stoelen, meubels tot accessoires. Staat het er niet tussen, neem dan contact met ons op. Dan zoeken wij voor u uit welke mogelijkheden er alsnog zijn.

Voorkom ziekteverzuim
Ziekteverzuim is altijd een thema dat veel aandacht vraagt binnen de organisatie.   
”Voorkomen is beter dan genezen”  is hier zeker aan de orde. Door te kiezen voor een juiste stoel voorkomt u nek- en rugklachten, waardoor werknemers ook niet onnodig ziek zijn. 

Diensten
Naast het inrichten willen we graag verder met u denken. We hebben het dan over de hieronder staande diensten: 

  • Kabelmanagement
  • Cleaning service
  • APK voor uw stoel
  • Verhuisservice
  • Ergonomie-instructie

Totaalleverancier
Kortom, de Giessen kan en wil u uitgebreid adviseren over de mogelijkheden.

Vragen? Bel ons gerust. 

Naar boven

Laden even geduld aub ...
Laden even geduld aub ...
LiveZilla Live Chat Software